Moikka!

Tässä on ollut vähän kaikenlaista tohinaa, shoppailtu, käyty syömässä ja taas shoppailtu...

2.7. Kävimme rakkaan mieheni kanssa shoppailemassa, hän osti mulle korkkarit, tatty teddy nallen, kynsilakkoja ja hajuveden. Mä ostin hänelle paidan. Niin ja löysin vihdoinkin mun pienen päähän sopivan pyörilykypärän ja hanskat, miehenikin osti uudet hanskat.

3.7. Mieheni oli varannut pöydän harald viikinkiravintolaan.  Vietimme minun syntymäpäivää kun ne virallisesti olivat  29.6. Ruoka oli aivan loistavaa, mä söin härän sisäfileetä ja mieheni söi lammasta. Täytyy sanoa että mä itse pidin saludia aina ykköslistalla mutta nyt kyllä menee haraldin ruoka muiden edelle, mieheni oli kans samaa mieltä mun kans. Mehän ollaan hyvän ruuan ystäviä, usein käydään syömässä ulkona vaikka teemme ruokaa kotonakin tuoreista aineksista. Päivä oli loistava ja kiitos siitä miehelleni!

Toissa päivänä pyörailimme 11km. Olemme ostaneet kahvakuulat mulla on neljän kilon kahvakuula ja miehelläni on 8kg. Aika tehokas on kyllä kun kädet on kipeet sen jälkeen mutta pitäähän sen tuntua jossain muuten ei ole tehnyt mitään. Olen aloittanut laihdutuskuurini virallisesti.

Maanantaina kävimme akateemisessa kirjakaupassa ostin miehelleni kirjan ja hän osti toisenkin kirjan siinä samalla, mukaan tarttui muutama finelineri ja viivotin jossa pyöreitä renkuloita.

Pari viikkoa siteen mulle tuli crossstitcer lehdeltä paketti jossa oli  nalle puh ristipistopakkaus, lankoja, pieni kehys, avaimenperä, jääkaappi magneetti, madeiran kulta ja hopea lankaa ja tämä oli kiitos siitä kun he olivat julkaisseet lehteen ( issue 227 ) revewed by you sivun kohdalla juttuni.

Askartelun saralla en ole saanut mitään aikaiseksi, ei ole nyt huvittanut tehdä mitään, mun pitäis saada valmiiksi kesäisen vaihdon oma osuus. Mutta laitan kuvan kun  jaksan taas pneutua askartelujuttuihin, jos nyt rupean tekemään korttia niin hommasta ei tulisi mitään ja kaikki menisi vaan hukkaan.

Ensi viikolla olemme menossa mieheni kanssa todennäköisesti powerparkiin, ehkä keskiselle ja särkänniemeen. Ja sitten johonkin historialliseen paikkaan josta mulla ei ole vielä tietoa ja en edes tiedä varmaksi mennäänkö, mutta jos hyvin käy niin menemme.

Oikein ihanaa ja aurikoa sinun päivääsi!