Jo reilu vuoden. Kaikennäköistä on tullu tehtyä. On ollut remonttia ja remonttia ja remonttia.

Viime kesänä mun hammasimplantti kuruunu petti ja koko operaatio uusittiin mikä on tosi inhottavaa, kun joutuu leikkaamaan ientä. Operaatio on vielä kesken kun olen ensi kuussa paljestetaan ien ja ruuvataan välikappale siihen että pitää ikenen loitolla ja että saan josstain vaiheessa hammaskruunun.

Tapasin uden askarteluystävän remontin yhteydessä kun me tehdään meidän kaverille remonttia ja tämä askarteluystävä asuu kaverini lähellä jolle tehdään remppaa. Hän pyysi meidän apua kun heidän kodissa kans tedään jotain ja halusi ideoita ja samalla tutustuin häneen kun menin hänen makuhuoneeseen siellä oli isoja laatikkoja kukkia ja kukkia ja helmiä... Rupesin sitten ostamaan niitä häneltä kun hä myy niitä. Jossain vaihessa hän avaa vekkokaupan ja tässä siihen osoite http://www.nantida.fi/index.php , pohja on valmis mutta paljon on kesken kun tutteetkin puuttuu mutta kerron kun on valmis ja sitten voitte alkaa tehdä ostoksia. Hänellä on ihania tuotteita.

Kortteja olen tehnyt ahkerasti ja kaikista en ole edes kuvia ottanut kun en ole ehtinyt. Mutta niitä laitan jossain vaiheessa kun olen opetellut kameraohjelman ensin.

Eilen kävin pitkästä aikaa papruksess, ostin kaikkia ihanaa paperia, puolihelmiä,kimalle ja samettijauhetta (aivan ihanaa) niistä lisää myöhemmin ja titty 3-D kuvia. Olen ihan hullaantunut tatty teddy leimasimiin niitä olen osanut sinellistä ahkerasti.

Yritän tässä taas tulla aktiivisemmin päivittää taas blogia.

Ihanaa Nallepäivä launtaita kaikille!