Heippa!

Viime kirjoituksesta tuntuu olevan aikaa, ainakin minulle...Mun toinen äitini tuli maanantaina oikealle äidilleni kylään, joten olen viettänyt aikaa heidän seurassa paljon, ollaan muisteltu menneitä ajasta kun olin villi lapsi ja tein kaikkea hölmöä esim. menin kylpyhuoneeseen ja täytin ammen vedellä niin että koko kylpyhuoneenkin lattia täyttyi vedellä...Sitten käytiin Ideaparkissa koko lauma. Siskoni lapsi rakastaa nykyään askarteluja joten sinellistä tuli ostettua sitten hänen säästörahoillaan kaikkea mukavaa ja kyllä hän oli kaikesta niin innoissaan, mukavaa kun voi opetta ja neuvoa toista tähän harrastukseen...Itse en ostanut mitään sinellistä mutta ostin valkoiset kesähousut ja turkoosin paidan.

Taavalta olin tilannut leimasimia, lävistäjän, kohopulvereita ja paljettikirjaimia. Sitten tintti lähetti mulle varaamani sabluunan ja nuo molemmat tilaukset tulivat viime perjantaina, kuvat niistä laitan illalla. Ai niin eilen kerkesin tekemään yhden kortin, yksinkertaisen sellaisen senkin kuvaa laitan illalla.

Olen myös pistellyt yhdelle tutulle pieniä ristipistokvia joita voi käyttää kortteihin.