Lisää sytymäpäivä lahjoja jotka tuli vaihdoista

Yahoon ristipistoyhteisöltä sain tällaisen paketin Tuulalta http://tuttujapistoja.blogspot.com/ , kaikki mitä laitoit on varmasti tarpeen, suuri kiitos ihanasta kankaasta joka on juuri minun makuuni, sydän avaimenperä meni heti käyttöön kun meillä vaihdetiin viime viikolla uusi ovi joten nyt siinä on uusi avain =), kiitos myös ihanasta lankasaksista ja saksikoristeesta sekä langasta ja tildanauharullasta joka menee askartelukäyttöön.

1687611.jpg

Marilta http://marinoma.vuodatus.net  tuli tällainen paketti. Iso kiitos aivan ihanasta paketista ( ja niin ei mulla ole vielä varastossani tuo Tatty Teddy ristipistopakettia, olin kyllä kovasti silmäillyt tuota nettikaupoista mutta ei ollut tullut ostettua). Kiitos myös nallekarkeista ja aivan ihanista Tatty Teddy magnetista sekä aivan suloisesta kortista, aiva oikein arvasit että olen nalle ihmisiä. Nalle karkit on mieheni herkku joten hän nappasi ne ennen kuin edes kerkesin avaamaan että lukiko siäpuolella mitään, kyllä mä sain muutaman sitten kans =)

1687628.jpg

Kaikki lahjat piristivät päivääni. No äitini ja anoppini antoivat rahaa kun eivät oikein tienneet mitä ostaisivat.