Olen saanut monia juttuja tehtyä, ostoksia, korttien tekoa, leipomista,vaihtoa ja sairastelua.

Perjantaina tein savulohipiirakan kun on tehnyt pitkästä aikaa mieli parhaan kaverini äidin antamalla ohjeella.

Lauantaina käytiin mieheni ja anoppini kanssa prismassa ostettin grilliaineksia jotta saadaan äitienpäivänä avattua grillikausi. Tuotiin ruuat kotiin ja sitten käytiin palantegenissa, ostin anopilleni ruukkuruusun ja itselleni toisen ja myös ihanalle naapurilleni yhden, kaikkia ruusuja voi myöhemmin istuttaa ulos. Sitten ostettiin 2 ruukkukukkaa mieheni tädin haudalle ja mieheni isovanhempien haudalle. Ostettiin uusi harava, vaikka vanhakin vielä kelpaa, on kiva että haravoita on kaksi ettei minun tai jonkun muun tarvi aina haravoida yksin.

Kukkakaupasta suorinta tietä haudalle. Oli ihan kamalaa ilma kun satoi. Kotiin tultuamme mulla oli ihan hirveä olo mahaa väänsi, mutta illan aikana alkoi helpottaa.

Lauantaina alkoi mahaa vääntää ihan mielettömasti otin muutaman imodiumin ja alkoi helpottaa illan aikana.

Sunnuntaina tein suklaakakun, vein naapurille kortin ja ruukkuruusun ja hän aina liikuttuu kun muistan hänet jollain, pesin pyykkiä, mieheni marinoi härän sisäfileen, hän grillasi ja minä tein valmistelin lisäkkeet grilliin ja keitin riisin.

Aamu yöstä klo 04.00 alkoi taas mahaa vääntämään, sattui rintakehää, sylkeä alkoi kertyä suuhun niin paljon että oli kiire vessaan. Oksensin ekan kerran, kaikki mitä söin tuli pois.

Maanantaina oli ihan kamalla olo. Aloitin ottamaan hiilitabletteja. Ensimmäiset 3 tablettia pysyivät mahassa. Menin lepäämän. Mieheni herätti mua kun oli töissä ja sanoi että minun pitäisi ottaa lisää tabletteja, mutta ne eivät taas pysyneet mahassa, otin oksennuksen jälkeen uudet tabletit ja ne taas pysyi. Kun mieheni tuli töistä otin lisää tabletteja mutta nekin tuli ylös. Otin taas uudet tabletit.

Mieheni kävi hakemassa illemalla ranskanleipää ja Jaffa veriappelsiinia. Koko päivänä en voinut syödä yhtään mitään kun kaikki tuli ylös.

Tänään olo on paljon parempi, vesi jotenkin ei maistu, se tekee kipeätä mun mahalle ja alkaa vääntämään, mutta Jafaf auttaa ja menee alas. Toivottavasti tänään en oksenna. Maitotuotteita en kuitenkaan uskalla syödä vaikka mun tekee mieli jugurttia ja leiää ihan mielettömästi.