Meillä on asennettu uusi windows ja sen takia kaikki ohjelmat pitää asentaa uudestaan, kameran softa on vielä asentamatta jne. Kuvia en saa laitettua ennen kuin mieheni on saanut softan asennettua.

Mutta vähän päivitystä nyt ajattelin kuitenkin laittaa. Huhutikkuussa olin ylöjärven blogitapaamisessa ja oli oikein ihanaa nähdä vanhoja ja uusia askarteljoita. Kiitos Pammulle ja Merjalle kun teitte päivästä niin loistavan.

Ja nyt kun kesä on tullut niin täytyy tehdä paljon pihatöitä, eihän omakotitalossa työt koskaan lopu... Kasvimaani pitäisi laittaa siemenet.

Olen myös sairastellut, antibiooteista johtuvaa mahatautia. Onneksi se on ohi. Mikään ei ollut niin kamala kuin vatsakivut ja ne oli niin voimakkaat että jouduin töistäkin olemaan pois. En syö ikiniä enää amorion nimistä antibioottia.

Ja hei en ole askartelun saralla yhtään laiskotellut. Olen tehnyt kortteja, Maissin innoittamana tein paperikengän jonka annoin ihanalle ihmiselle joka täytti 65v. sekä maisemataulun ( ristipistotyö ) jonka vein kehystämöön kehystettäväksi ( juhlat oli toukokuussa ). Leimakuvia olen nyt väritellyt kovasti, namipusseja olen myös tehnyt.

Eilen käytiin prismassa ja sieltä ostin lehden jonka mukana oli syntymäpäivä aiheiset nalle-leimasimet, ne on niin söpön näköisiä. Osallistuin myös Jehkon järjestämään kesäiseen vaihtoon, joten nyt täytyisi suunnitella vähän korttia.

Mutta tänään varmaan teen taas pihahommia, ruuanlaittoa, pyykinpesua, rentoutumista ( se tarkoitta mun kielessä että varmaan värittelen leimakuvia ).

Synttäritkin on tulossa tässä kuussa mutta se sattuu olemaan juhannuksen jälkeisellä viikolla joten juhlin vasta heinäkuussa.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!