Moikka kaikille!

En ole pitkään aikaan päivittänyt kiireltäni blogia. Olen kovasti tehnyt ristipistotöitä (lahjoja tuttaville). Kirjekaverilleni laitoin eilen tekemäni ristipistokoristeen ja kukkaruukkukortin jonka tein karitan ohjeella mutta muokkailin sitä vähän, niistä kuvat laitan ystävänpäivän jälkeen kun kaverilleni on saapunut ystävänpäiväpaketti.Olin eilen ja toissa päivänä töissä kun tarvittiin apua muuten olen ollut vuoden alusta lähtien työttömänä kotona.

En tiedä mistä johtuu että tekee mieli ja haluaa tehdä kaikkea kivaa käsitöiden ja on ideoita paljon mutta jostain syystä ei vaan saa tehtyä mitään. Mutta eiköhän tänä tästä pikku hiljaa lähde käyntiin. Tänään tein muutaman korttilaatikon jonka ohje löysin Maria H:n sivun kautta, mä oon tehnyt laatikon ultimate prolla jolla onnistuu mainiosti ja uskon että onnistuu myös fiskarsin leikkurilla jossa on nuuttaus terä mukana ja luulen että pienellä säädöllä onnistuu. Kuvat laatikoista laitan kun ne ovat valmiita koristeluja myöten.Tässä linkki laatikon tekon http://pugnaciousstamps.blogspot.com/2009/12/tuesday-tutorial.html

Mutta nyt pitäis jatkaa askarteluja ja sitten menen syömään mieheni tekemää ruokaa. Hyvää päivän jatkoa ja nauttikaa minunkin puolesta leimalutaivaasta,rahatilanteeni takia en halunnut tulla, kun kaikkea kivaa olisi tehnyt mieli ostaa siellä jos tulisin ja mutta kun työttömällä ei ole paljon rahaa niin pitää vähän säästää esim. auto pitää huoltaa joka on kallis jne. mutta katsotaan ensi vuonna mikä on tilanne mutta jotakin näen huhtikuussa ylöjärvellä.  Kiitos Pammulle ja Merjalle kun olette järjestäneet taas tapaamiset, nähdään siellä.

Tässä muutama onnittelukortti jotka tein vuoden alussa tuttaville.

Parhaan kaverini äidille synttärikortti, hän on kissa ihminen ja piti kortistaan kovasti.

Parhaalle kaverille synttärikortti.

Kuva kortin koristelusta.

 

Synttärikortti mieheni sedän vaimolle. Nauhan avattua sisällä luki hurjasti onnea. laitoin tuon valkoisen lapun peittääkseni perheenjäsenten nimet, kun en halunut niitä näkyvän täällä blogilla, olin ehtinyt kirjoittaa jo nimet ennen kuin tajusin myöhemmin että mun pitäis ottaa kuvaa ja laittaa se blogiini.